Biokemisk Ekvation

Min stockholmsresa började elva på kvällen, på perrongen i Lund försökte en kvinna få alla rökare att sluta röka genom att utför yoga mot oss. Det hjälpte inte, då gjorde hon en Ralph Macchio mot mig på ett ben men jag kontrade med ännu mer rök och maxad volym på min dödsmetall. Hon förstod vinken och gick och gömde sig i slutet av perrongen. Vid första stoppet hoppade två väldigt välklädda knarkare på, ett par på trettiofem, dom la sig naturligtvis bredvid mig på golvet. Kvinnan var i sämst skick och fick springa på toa var femtonde minut, där hon avlade dom värsta trainspotting-ljuden någonsin medan hennes man låg med uppknäppta byxor och tog på sig själv i sömnen. Den pratsjuka brasilianska utbytesstudenten bredvid mig ville ha hjälp med allt från väska till översättning. Jag öppnade min Black Velvet  & Cola och låtsades sova istället. Väl framme där jag skulle bo var folk nakna och produktiva redan vid niosnåret. Jag söp mig till ett, till nittio procent klart, jobb på Klubb Kaos där jag ska göra trettio A3 till väggarna (se nedan).  Lyckades få en örfil av en jugge stor som ett kylskåp utanför spybar, bli frågad om jag kunde avvara lite ladd på toaletten av en hamster med pikétröja som jag sprang ifrån, få sova på den här tjejens golv http://www.rodeo.net/marith , samt ragga sovplats hos en ur Those Dancing Days klockan fyra på morgonen vid Sibyllan på medis vilket naturligtvis inte blev av för hon hade en bättre pojkvän i London. På fredag kommer jag upp igen och om någon har en säng över får ni gärna maila. Nu ska jag fånga mer råttor och mata katterna.

 

DSC00529DSC00535DSC00536DSC00541DSC00545DSC00549DSC00577DSC00575DSC00574

 

Kommentera

